søndag den 3. februar 2013

nyt maleri, nyt udtryk

Langt om længe fik jeg lidt tid til at male igen. Jeg har meget lyst til at eksperimentere for tiden og prøve nye udtryk af. Lysten blev kun større efter min workshop hos Anne Lorenzen, hvor jeg fik leget endnu mere med collagedelen. Som I nok har luret, så er jeg meget glad for det grafiske, og har i mit nye maleri prøvet at intregere både collage og grafiske elementer i større grad end vanligt. Resultatet som kommer nedenfor, er jeg selv ret begejstret for :)




Hvad synes I?

God søndag derude!


4 kommentarer:

  1. Kan godt forstå at du er begejstret for det er simpelthen så monster fedt det her billede - (og nu må du altså ikke male noget hen over, vel...)

    Jeg er vild med det her - ser lige om jeg ikke kan spare sammen til det :-)

    KH
    Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Rikke :-) Jeg tror faktisk, at det skal op at hænge på min egen væg indtil videre- men nu må vi se - jeg skifter jo også ud ind imellem :-)
      Og jeg lover ikke at male ovenpå - det er færdigt! Tusind tak for dit fine opslag på facebook!
      Kh Stina

      Slet
    2. Har overvejet at man kunne lave det til plakat.. Vil prøve at fifle lidt med det i Photoshop og en evt. ekstra "ramme" om det..

      Slet
  2. Jeg har sagt til min datter at jeg ønsker mig det i fødselsdagsgave når jeg bliver 50 her lige om lidt :-)

    SvarSlet