onsdag den 19. december 2012

Mere collage

Jeg lovede jo for et par uger (eller fire!) siden, at lægge billeder ind af mine collager fra Anne Lorenzens collagelaboratorium. Nu blev jeg igen mindet om det, da Rikke også har været i gang med collager - men i photoshop - superfede - tjek dem ud :-)

Men her kommer, bedre sent end aldrig, et par af mine fysiske collager fra collagelaboratoriummet:

Grafiske elementer i form af streger, cirkler, sort og hvid - det grafiske udtryk er vist ret typisk for mig, hvad eneten det er maleri eller collage :--)

Collagen her var afsættet til mit mågemaleri, som kun er det første i en serie af malerier med fugle, som jeg har i tankerne...

Det er helt klart en teknik, som jeg vil arbejde videre med, og som også inspirerer videre til at gribe min maleproces anderledes an.

God aften derude :-)

5 kommentarer:

  1. Hej så blev jeg da lige nr. 30 der følger din blog. Rikke havde linket til din side og måtte da lige forbi, super flotte ting du laver, glæder mig til at følge dig. Er selv vild med at lave collager i photoshop, men kan da godt se her får jeg baghjul.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona
      Tak for dine pæne ord :-) Og velkommen til!
      Har du et sted, hvor jeg kan se dine værker ?
      Hilsen Stina

      Slet
    2. Der ligger nogle på min blog under fanen collager øverst, http://mona-honnens.blogspot.dk eller på min hjemmeside mona-honnens.dk.

      Mona

      Slet
  2. De er bare helt vildt lækre dine collager - jeg skal vist også igang igen med nogle fysiske materialer

    Rigtig glædelig jul :-)

    KH
    Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Rikke! Du gør det jo altså ret godt i photoshop - så det bliver spændende at se fysiske værker også :)!
      Kh og god søndag
      Stina

      Slet