fredag den 23. november 2012

Collageworkshop og mig-tid

Denne weekend står i inspirationens tegn. Jeg har nemlig meldt mig til billedkunstner Anne Lorenzenworkshop Collagelaboratorium. Anne er meget dygtig, bredspektret kunstnerisk og fuld af gode, inspirerende og anderledes idéer. Hun ved enormt meget om materialer og deler gerne sin viden - hvilket jo er heldigt, når man som jeg, synes jeg har brug for lidt ny inspiration til billedarbejdet.

Farmor passede Baby Anna, og så drog jeg til hovedstaden. Vi har nået en del i dag og afprøvet forskellige teknikker. Og jeg har fundet endnu en bog, som jeg må investere i. Tjek bogens hjemmeside ud - der er masser af gratis collagemateriale til print og en delefunktion, så man kan dele sine værker med andre :-)!

God fredag derude!

3 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud, du er bare så sej til det der!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Det var et super kursus - jeg viser billeder senere på ugen. Men også svært, når collage ikke er det, jeg har gjort det mest i.. Men øvelse gør forhåbentlig mester :-)

      Slet
  2. Tror faktisk at jeg bliver nødt til at deltage i sådan en workshop - det ser helt vildt spændende ud :-)

    Tak fordi du deler

    KH
    Rikke

    SvarSlet