onsdag den 24. oktober 2012

Træning skal der til..

...men så skal jeg nok også komme ned i denne fikse sag fra H&M! 



Lige nu strammer den hen over barmen, som I kan se, når hægten er lukket. Men har i dag været afsted til efterfødselstræning for første gang, og det var godt :-). Så satser på, at de sidste graviditetskilo snart rasler af (også fordi jeg skal til Tenerife og i bikini til januar - gys!), så jeg kan lukke den helt uden at den trækker i det.
Jeg eeeelsker H&M, fordi de indimellem har nogle virkelig fede lidt overdrevne stykker tøj, som jeg alligevel tør købe, da de ikke koster en bondegård, og det derfor ikke gør så meget, hvis jeg ikke får dem brugt så mange gange :-)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak :-) Men jeg kan stadig ikke rigtig trække vejret, når hægten er lukket ;-)

      Slet