mandag den 29. oktober 2012

Småprojekter

I weekenden har jeg siddet og fiflet lidt med Photoshop og nogle skitser til diverse småprojekter/idéer - bl.a. er min mand i gang med at indrette vores anneks' tv/playstation-afdeling og der skal jeg stå for noget på væggene (Vi er så heldige at have et anneks, der dog ikke er opvarmet, men hvor jeg kan male og holde serigrafikurser, og hvor min mand kan spille playstation og se landskampe med kammeraterne). Derfor har jeg arbejdet på en kunstplakat á la den, jeg lavede i foråret, som en del af en serie på tre stykker, der skal op at hænge i annekset. Jeg har derfor fået afprøvet og arbejdet med min nyeste gadget - en Bamboo tegneplade og pen:


Den er heeeelt vildt smart og nem og intuitiv at bruge, og kan virkelig anbefales, hvis man bare engang imellem arbejder lidt i Photoshop - og så koster den under 700 kr :-)! 
Hvad jeg fik ud af arbejdet, vil jeg vise jer, når jeg har fået trykt det som plakat og evt. postkort, og så lover jeg, at der er en lille give away på vej :-)

2 kommentarer:

  1. Fedt at du har fået en og taget den i brug - jeg kan slet ikke arbejde uden min... Men når folk skal bruge min computer så savner de en rigtig mus, og sådan en har jeg godt nok, men den ligger i et skab, et eller andet sted...

    SvarSlet
  2. Ja, tak for råd - den er virkelig god! Jeg har dog endnu ikke lært at bruge den som mus, men kun som tegnepen.

    SvarSlet