søndag den 21. oktober 2012

Drive in dreams...

Efter meget lang tids stilhed, så er jeg her igen, og satser på, at være lidt mere stabil ;-)
Nætterne har været lidt hårde indtil for en uges tid siden, hvor baby Anna, sådan lidt ud af det blå, begyndte at sove mellem 6-8 timer i streg - noget jeg helt havde opgivet at drømme om, efter 3 måneder med maks 3,5 times søvn i streg - gaaab og hurraaa!

Apropos drømme, så vil jeg anbefale alle, der kommer i nærheden af Roskilde, at tage ned på havnen på Galleri LABR (som forøvrigt jo er åbnet i disse nye fantastiske lokaler på Gasværket, og i sig selv er en tur og oplevelse værd) og se Jill Ann Press' udstilling 'Drive in dreams' - super lækker udstilling med flotte malerier, der i den grad fanger den amerikanske stemning, og som rent æstestisk også er en fryd for øjet. 
Jeg var en tur ude i det fantastiske efterårsvejr og forbi åbningen af hendes udstilling i går, og købte ét af hendes malerier - det får I at se, når det er kommet op at hænge :-) God søndag derude!


2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage:)

    Dejigt med søvnen, vi døjer fortsat med den herhjemme, men nu starter han i bvuggestue, og vi satser på at det hjælper:)

    SvarSlet
  2. Tak :-)
    Ja, jeg er et nyt menneske, nu jeg får stillet mit søvnbehov - håber også en vuggestuestart, med masser af nye indtryk hjælper hos jer :-)

    SvarSlet