tirsdag den 3. juli 2012

Ny kunst og collage

Jeg troede, at jeg ville få svært ved at få tiden til at gå, når jeg gik på barsel... Der tog jeg fejl! Jeg har haft travlt så godt som hver dag - dog med en masse hyggelige aftaler - kunstture, shopping med farmor på 90 (!), kaffedates, wellnessmassage med gravide damer, morgensvømning - you name it :0)! 
De sidste par uger har jeg dog også endelig fået tid til at male et par malerier i min nye serie ' Urban attitude':

Urban attitude - 70x90cm
Urban attitude - 80x100cm

Malerierne mangler nu blot et par øskner og en gang lak, så er de klar til at komme ned på 
Galleri LABR, der er rykket ned på Gasværket på Roskilde havn - tjek det ud, hvis I er i Roskilde - det er nogle superlækre lokaler, og der er så meget spændende kunst.


På det mere hjemlige plan, har jeg også fået produceret et par små værker, som skal op at hænge på min kommende lille piges værelse, som vist nok må se at blive indrettet i morgen - der er kun 14 dage til termin...!

 

Tegningen med giraffen og stolen fik jeg inspiration til på Alt For Damernes hjemmeside, hvor de bl.a. har  denne DIY til homemade illustrationer og kunst. Bamsen er primært lavet af Søstrene Grenes retropapir samt  orange runde klistermærker (som desværre ikke fremstår så neon på fotoet, som de er i virkeligheden).
Nu må jeg se, om jeg når mere, inden fødslen.. 

3 kommentarer:

  1. Wauw hvor er dine damer smukke!! På den virkelig seje måde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :0)! Sikke en dejlig respons!

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet