fredag den 13. juli 2012

Det nye Boligmagasinet



Jeg købte det nye Boligmagasin i går, da der både var et stort tema om kunst i indretningen, en artikel om en af de kunstnere, som både er at finde på Galleri Labr, og som jeg ejer et værk af, samt et fint særtryk fra Hagedornhagen:


Jeg var så heldig at finde trykket med mariehønen


Det nye Bolig Magasin

Artiklen om Winnie Strøm Schildknecht



Maleriet jeg ejer af Winnie, kan I se her, samt et udsnit af min stue :
Sofahjørnet med Winnies maleri

Winnies maleri

Tv-væggen, hvor vi har lavet vores eget reolsystem med opbevaringskasser fra Ikea, hvoraf nogle er malet med pastelfarver indvendig - lige så let, farverigt og personligt, som jeg kunne tænke mig - og så  billigt - tror hele herligheden løb op i 800 kr :0)
Et udsnit af kasserne


Jeg satser på, at være lidt aktiv på bloggen med et par andre krea-sager, som jeg gerne vil vise jer. Lige nu går dagene med små små projekter og spændt forventning om, hvornår min lille pige melder sin ankomst - termin er på tirsdag :0)





7 kommentarer:

  1. Hvor er det fint.
    Sjovt, jeg har akkurat samme idé med de kasser - venter bare på en stue at gøre det i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-), ja de er nemlig fine de kasser, og væsentligt billigere end tilsvarende fra f.eks. Trævarefabrikkerne. Bor du midlertidigt eller?

      Slet
  2. Vi har akkurat fået solgt lejligheden for et par dage siden (kan næsten ikke tro på det), så flytter om lidt. Venter på at banken siger ok til det perfekte hus vi har fundet.

    Havd etænkt lidt at sætte dem sammen som den dér faste reol, hvor det er klemmer der holder det sammen...hmm...hvad er det nu den hedder?! Men den er også monster dyr!

    PS Skal duikke have slået kode fra i kommentarfelter? Hører at det kan efterlade mange flere kommentarer:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stort tillykke med salget! Ja, jeg har også den idé på et board på Pinterest med klemmer - er bare ikke nået til det endnu, og er også i tvivl, om jeg ender med at lade være - nu har jeg vænnet mig til dem uden.
      Jo, tak - anede ikke jeg havde kode på! Det er min søde søster, som har oprettet bloggen for mig - så må indrømme, at jeg stort set kun har sat mig ind i at oprette indlæg... Hmm, det må jeg have gjort noget ved - synes selv, at de koder er drønirriterende, og er ofte ved at overse dem, så min kommentar til andres indlæg ikke bliver udgivet..

      Slet
  3. Tak:-)
    Ja det er en super idé, må se om den bliver til virkelighed her.
    Sikke dejligt med sådan en god søster! Ja, det kan være lidt irriterende med de koder, havde det også selv indtil en anden gjorde mig opmærksom på det. Det er nemt at slå fra, et sted i indstillingerne.
    Godnat:-)

    SvarSlet
  4. Sikke et fedt hjem du har! Er vild med de mange kasser, og hvor er det lækkert, at det kun er nogle af dem der er malet indeni! Fed detalje! ;)

    SvarSlet