onsdag den 6. juni 2012

Fotoredigering - Instagram og Photoshop

Lidt Photoshop er det blevet til den sidste uge - motiverne er primært fra San Fransisco. Jeg er først ved at udforske programmmet i dette forår, men kan til gengæld bruge timer, når jeg først kommer i gang:

San Fran Women




De næste par billeder er taget på Københavns Hovedbanegård og redigeret med Instagram. Det er jo et fantastisk program, vupti og så har man lynsnapt et foto, der ser en del mere spændende ud! 

Københavns Hovedbanegård

Københavns Hovedbanegård





Har I et yndlingsfotoredigeringsprogram, og i så fald - hvilket?

2 kommentarer:

  1. Wauw, nogle flotte billeder. Jeg bruger også instagram og photoshop, men laver ikke helt så fine billeder..:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de pæne ord :-) Jeg kunne godt tænke mig at se nogle af de billeder som du lavede også - det er altid spændende, hvad andre kan.

      Slet