søndag den 20. maj 2012

Tiden flyver...

Tiden flyver afsted, og jeg får ikke blogget så meget. Men fra i morgen af har jeg barsel, og så...!
Her kommer et par billeder af, hvad de sidste travle uger har budt på:

For halvanden uge siden holdt søsteren og jeg Serigrafiworkshop for Roskilde kommunes kunstforening - skøn aften, med 10 kreative damer, der fik skabt en masse fede serigrafibilleder


Og så blev jeg langt om længe færdig med mit maleri - tiden har været knap, så jeg håber på at få malet en masse under min barsel, her i begyndelsen inden baby melder sin ankomst :0)
Manden min, søsteren og hendes kæreste havde min mors nabos drenge på 8 og 12 år på besøg og overnatning, så der skulle selvfølgelig laves hjemmelavede pizzaer på Webermonsteret!


Pizzaingredienserne klar til brug - Mmmmm.., hvem der bare kunne spise italiensk hver dag.
Senere på aftenen var det selvfølgelig tid til snobrød på vores bålplads i haven - som søsteren så klogt sagde: "Det er lidt sjovt, at man først bliver god til at bage snobrød (læs: har tålmodighed til det), når man egentlig er for gammel og sjældent selv laver det" - men drønhyggeligt var det altså :0)

Barselsgave (tasken) fra en god kollega - er den ikke kær - en mini Fjällrav - så er der vist ikke tvivl om, at det bli'r en skolelærerdatter!
Fik derudover en skøn farveldag i onsdags til min søde 4. klasse - det er nu underligt at skulle være væk i så lang tid...



Håber også I har nydt miniferien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar