fredag den 6. april 2012

Maleværelse, ny lyd og en lille kage

Dagen i går gik med at få indrettet lidt om på mit maleværelse, som jeg er så heldig at få lov at beholde, til trods for at vi har en lille pige på vej :-) Mandens kontor er til gengæld rykket ud i stuen - hvilket I får billeder at se af, når den helt rette kontorstol er indkøbt som kronen på værket ;-)
I forbindelse med hans kontor har vi lavet en opslagstavle som "stribe" på væggen, hvilket jeg også fik lyst til at gøre på maleværelset:

I stuen er der også sket lidt...Vi har fået ny lyd = nye højttalere. Og så er det jo altså sådan i denne verden, at gulvhøjttalere bare lyder bedst(!), så jeg indvilligede i et sæt til stuen. Og synes faktisk, når nu det skal være, at de er helt ok og sådan lidt klassisk-retro på den fede måde - hvad synes I?


Sidst, men ikke mindst, var det tid til gæster, hygge og bagning af små påskemuffins - mums!

Må I have en dejlig langfredag!


2 kommentarer:

  1. Dejligt med et ny indrettet male værelse, ser dejlig lyst ud :)

    Og syntes bestemt ikke højtalerne er slemme :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er skønt med lidt nyt - tror jeg har indrettet det om 5 gange mindst i de 2 år, som vi snart har boet i huset - men forandring fryder :-) Er glad for din vurdering af højttalerne - er også selv ved at vænne mig til dem..

    SvarSlet