søndag den 1. april 2012

Lister

Påskeferien er begyndt, og det betyder for mit vedkommende lister. Lister med alle mulige kreative projekter, huslige projekter og sociale projekter - ferien synes uendelig - der er jo hele 10 dage :0)


Mine lister ser nogenlunde sådan her ud:

Krea:


  1. Male nye malerier
  2. Trykke stoftryk (plus forbi Spektrum i Hellerup)
  3. Finde et egnet sted at få trykt et par grafiske print i plakatstørrelse - gode ideer til steder nær Roskilde/København modtages gerne :0)
  4. Lave små nye serigrafieksempler til et kursus, som skal afholdes for Roskilde kommunes kunstforening i maj
  5. Forsøge mig med diverse Pinterest-idéer - f.eks denne her seje taburet, som jo egentlig bare kræver, at jeg får brugt mine gamle magasiner og dykket ned i kassen med de alt for mange bælter, som aldrig ser dagens lys.: 




Indretning:


  1. Lave kontor i stuen - mit board på Pinterest er min indretningsguide
  2. Begynde så småt på indretning af børneværelse
  3. Indrette lidt om på mit malerværelse
  4. Male ben på en fin genbrugstaburet fra Nordjylland indkøbt engang i november (Ja, Rom blev ikke bygget på en dag...)
Plus besøge farmoren, til et par påskefrokoster, ordne lidt have, gøre rent osv! De 10 dage skal nok få ben at gå på - eller også skal listerne justeres lidt ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar