mandag den 2. april 2012

Give away - kunstplakat

I dag har jeg nået et af mine projekter på de lange wanna-do lister i min ferie - jeg har fået trykt et billede, som jeg har lavet i photo shop, som plakat. Det er bare blevet så fint, hvis jeg selv skal sige det :0) Det står nøjagtigt så skarpt, som jeg havde håbet og papirets kvalitet er sådan lækkert tykt og semiglossy.
Derfor laver jeg en lille påske give away på én af følgende farve plakater i målene 60cmx84cm (skriften er lige en anelse varmere i tonen på alle tre, men kameraet vil ikke fange farven helt rigtigt:




For at deltage i min give away er reglerne følgende:
  • 1 lod - Skriv en kommentar i feltet herunder, hvor du skriver hvilken af plakaterne, som du bedst kan lide.
  • 2 lodder - Læg et link til min Give Away i sidebaren på din blog (du må     gerne låne billedet nederst)
Jeg trækker lod blandt deltagerne 2. påskedag 
Jeg håber du vil lege med :-)!




13 kommentarer:

  1. Hej Stine. Den lilla ville passe rigtig godt i mit hjem. Som altid er dine billeder bare helt fantastiske. Dorte Hedegaard , www.galleri269.dk

    SvarSlet
  2. Hej igen. Ej altså undskyld. Har stavet dit navn forkert. Sorry Stina

    SvarSlet
  3. Hej Dorte. Helt i orden - jeg er vant til alt fra Christina til Kirstine :0). Dejligt at du vil være med, og kan se på fb at du har to lodder :-). God påske.

    SvarSlet
  4. Er helt vild med dit billede, du er da enormt dygtig :)

    Vil gerne have 2 lodder og så glæder jeg mig til at læse med her inde fremover. :)

    Ha en dejlig dag

    vh. Anne Sofie

    SvarSlet
  5. Tak :-) Dejligt at du vil være med Anne Sofie. Og skønt at opdage nye blogs via kommentarerne her - din blog ser rigtig spændende ud - den glæder jeg mig også til at gå på opdagelse i! Bedste hilsner Stina

    SvarSlet
  6. Hej Stina, flot plakat: Den lilla er klart den bedste, men jeg er ikke så vild med farven lilla, derfor må det blive en af de to andre: den med grøn skrift tiltaler mig meget, mens den med blå skrift spiller bedst med hovedmotivet... hmmm... beslutninger, beslutninger...: den midterste! :-)
    god påske!
    Kh Thomas (TO)

    SvarSlet
  7. Den grønne, eeelsker grøn og dine billeder!!

    SvarSlet
  8. Klart den lilla - vil se super ud hos mig ;O)

    SvarSlet
  9. Hej Thomas - Tak :-) Så deltager du med et lod om den blå. Du må også have en dejlig påske - ses! Kh Stina

    SvarSlet
  10. Hej Line :-) Dejligt at du også vil være med - 1 lod om den grønne. God påske til dig og familien!

    Hej Bettina :-) 2 lodder til dig om den lilla - skønt at du vil være med :-) God påske - nyd den!

    SvarSlet
  11. Flot flot plakat. Vild med alle tre farver faktisk, så at vælge er jo næsten en umulig opgave :) Spændende blog, melder mig til som fast læser !

    SvarSlet
  12. Tusind tak, og velkommen til :-) Hvis du vinder, må du jo beslutte dig der - nu er du i hvert fald med i lodtrækningen :-)

    SvarSlet
  13. Jeg vælger den blå - hvis jeg har held i sprøjten:-)
    Jeg deltager med ét lod, for kan endnu ikke finde ud af at sætte noiget i min sidebar....

    SvarSlet