onsdag den 4. april 2012

Genbrugsfund og listeprojekter

Årh, hvor er det skønt med ferie - der kan både soves længe og samtidig får jeg nået en masse små projekter, som jeg ikke får tid til i hverdagen. Som nævnt i mit indlæg om lister, så har jeg en masse ting jeg gerne vil nå. En af dem var at få trykt mit photoshopbillede som plakat (hvilken du jo også kan vinde, hvis du deltager i min give away :-)). Nu har jeg så også fået sat plakaten i en fin ramme fra Ikea, hvor jeg dog selv lige måtte tilpasse passe partouten, mens manden så nervøst til, da jeg gik i gang med hobbykniven, da vi har fine mærker fra sidst jeg skulle skære noget ud ved spisebordet -ups!: 
Så mangler jeg bare at finde et sted at hænge billedet op. Et andet billede, som jeg til gengæld også fik sat i ramme og fik hængt op, er dette mellem stolene, der kom op at hænge i hyggekrogen ved vores køkken. Det er lavet af Rikke, og jeg vandt det i en give away hos hende for laang tid siden - men Ihh, hvor det pynter at få op:

Apropos hyggehjørnet, så kan man også ane, at mit lille projekt med bladtaburetten lykkedes - omend de godt kunne komme lidt i pres ved hjørnerne og selv om det var svært at få skrabet blade sammen til den. Bælterne gik det til gengæld nemmere med, da jeg har et kæmpe lager fra alle mine ture i genbrugsbutikker, hvor jeg liiiige kunne bruge et bælte til..:
 Men genbrugsfund er ikke at kimse af - her er mine fire bedste (selv om stolen kun er til låns fra søsteren - øv...):

Det lille teakbord fra Igen-butikken er jeg rigtig glad for pga. det lækre materiale og de organiske former
Litografiet af Mads Stage med mågen er der bare noget lækkert grafisk over - fundet i genbrug i Roskilde
De to små beautybokse ved siden af vinkassebordet er bare hyggelige og fra kræmmerhallen i Hvalsø
Og sidst men ikke mindst - stolen - den petroleumsblå med lammeskindet, som jo desværre skal afleveres, når søsteren får et hus -suk!
 Hvilke af jeres egne genbrugsund er jeres favoritter :-)?





7 kommentarer:

  1. Din lille bladtaburret er da blevet virkelig godt, har selv også gang i noget med blade og bælter, men hos mig er det bælterne som det kniber med at finde! :)

    Du bor rigtig flot i øvrigt :)

    SvarSlet
  2. Tak :-) Troede også jeg havde en masse blade, men de var åbenbart røget ud i en tidligere oprydning. Du må forbi en genbrugsbutik - der plejer at bugne med bælter!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tog faktisk en tur rundt til de forskellig genbrugsbutikker for et par uger siden, uden held.. øv øv må ud igen snart :)

      Slet
    2. Nogle gange kommer de i stimer - så må håbe, at du render ind i en bæltestime snart ;0)

      Slet
    3. Men måske det, at du bor der, hvor der bor mange mennesker også gør en forskel - jeg plejer at tage en Tour de land på midt- og vestsjælland, der er genbrug ikke så hot - så der kan gøres nogle kup :0)

      Slet
  3. Det er en super lækker blog du har dig.. Glæder mig til at følge den fast :D

    SvarSlet
  4. Mannering: Tak - og i lige måde - bli'r helt overloaded af kreatve idéer med alle de nye blogs jeg finder -- godt jeg snart skal på barsel ;0)!

    SvarSlet