torsdag den 12. april 2012

Kunst i indretningen

Hvor er det overvældende og skønt med så mange nye læsere - velkommen til :0)
Årrrh, skulle lige vænne mig til at ferien er forbi, og at det er blevet arbejdsuge igen. Til gengæld har dagen i dag været en rigtig god arbejdsdag, hvor den 6. klasse, som jeg har i materielt design, fik arbejdet på livet løs og fuldt engagerede (det varmer et lærerhjerte :0)) med deres virtuelle indretningsprojekter her på lovemyhome.net . Programmet er superfedt, hvis man lige skal afprøve et par indretningsidéer, men kan også bruges ved køb af hus eller lejlighed - Robinhus bruger dette program til alle deres salg, så man som interesseret køber kan afprøve sine egne møbler eller fornemme pladsen, uden at skulle ud at måle op først - smart!
Men først og fremmest synes jeg, at det er smart fordi jeg kan bruge programmet til at indrette forskellige rum hvori jeg kan præsentere min kunst. På den måde kan jeg få den præsenteret i forskellige miljøer, og andre målgrupper end sædvanligt, får måske øjnene op for et bestemt maleri. Jeg har fået optegnet 5 værker i 3D i programmet, men bruger ellers funktionen med at tage et screen shot af min indretning og derefter snyde lidt og sætte mine malerier ind på billedet i Photoshop bagefter. Her kan I se et par eksempler på det:




Det er lidt af en tidsrøver at sidde og lege med programmet - men en sjov tidsrøver ;0)
Stina Grube Roy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar